רומן רחב יריעה על חייהם של שלושה חברים: ארנו, ברוך ואדם. מורתם בבית הספר העממי הפכה משחק תמים כמשחק הכיסאות למשחק של התעללות. אחרי שנים רבות ייפגשו השלושה וישחקו את משחק הכיסאות האחרון. מחיר הזכייה או ההפסד הפעם הוא החיים. משחק הכיסאות הוא רומן מרתק על מסע חיים שמתחיל בשנות ה-60 של המאה שעברה ונמשך עד ימינו. האירועים הכלכליים והחברתיים של התקופה נשזרים בעלילת הרומן ומשפיעים על מהלכיה.
בגידה
איך הוא לא הבחין בסימנים?
בלילות שלאחר אותו יום ארור הוא עוד ישכב וישאל את עצמו איך לא הבחין בהם. הרי אדם שבוגד, סוטה ממסילת חייו, וסטייתו חייבת להשאיר סימנים. אישה בוגדת, אילו סימנים היא תשאיר? ככל שהוא מפשפש בזיכרונו הוא לא מצליח להעלות ולו סימן אחד. אולי נהייתי אטום, הוא חושב...
נישואין
בן זונה, אמרה בקול, מונה את רשימת המטלות המגוחכת של חייה הזוגיים: לסדר, לכבס, לגהץ, לבשל, לנחם, לטפל, להקשיב לצרות, לשמוע את הנחירות, לא לדחוף,
לא לדרוש, להיענות כשמתחשק לו לשכב, לעצום עיניים ולהיעתר לכל שיגעונותיו. ואחרי שמנתה את כל הרשימה, דמיינה איך הוא חוזר הביתה ומספר לה שהוא רוצה לעזוב...
מלחמה
הוא צנח לקרקע, שומע רעש מחריד של ריסוק ושבר. אורו העז של המוות הבזיק לעיניו בכל הספקטרום העכור שלו, השמים מקללים אותי, הספיק לחשוב לפני שהתעלף...
עוני
היא נכנסת לעבודה בבוקר ויוצאת בערב - ככה כל יום, עשר או שתים-עשרה שעות. כל יום. כל יום. שישה ימים בשבוע. ביום שישי מסתיימת המשמרת מוקדם יותר.
ייאוש
ייאוש אינו תבלין מוצלח לזיון, ודבר לא יחפה על הייאוש, גם אם השוכבת מתחתיך היא הפקידה שלך, אישה נאה, רזה, בעלת שיער בהיר, חזה קטן וסיגרית קנט שמשתלשלת לה מזווית הפה. אהבה אין פה.
דן רדלר
מעצב תאורה ואיש עסקים. למד בחוג לתיאטרון באוניברסיטת תל-אביב. הקים את חברת התאורה "דנאור" ואת חברת המחשבים "קומפיולייט" יצואנית מערכות מחשבים. עיצב תאורה למספר רב של אירועים, הצגות תיאטרון, מחול, אופרה ומופעים שונים. אצר והקים מוזיאון לתאורת במה 'כוחה של תאורה', יחיד מסוגו בעולם. כתב עד כה שלושה ספרים: הספר 'תאורת במה' שיצא לאור בהוצאת 'כנרת', משמש כספר לימוד חובה לכל הלומדים תיאטרון, תקשורת והפקות. ספר בשפה האנגלית, יצא בפורמט CDגם הוא בנושא תאורת במה, ונחשב לספר הנמכר ביותר בעולם בתחום זה. ספריו המקצועיים נכללים בתכניות הלימוד האקדמיות ברחבי העולם. בשנים האחרונות, במקביל לעיסוקיו המקצועיים בתיאטרון, פנה לכתיבה בתחומים נוספים. בסוף 2009 יצא לאור רומן עלילתי רחב יריעה בשם 'משחק הכיסאות' המתחיל בשנות ה-60 של המאה שעברה ועד ימינו. בשנת 2010 כתב את המחזה 'יותר מדי סושי', המחזה הוצג בפסטיבל בית לסין והוצג לקריאה גם בתיאטרון "אוקטגון" במנצ'סטר אנגליה. הרומן החדש שלו 'הכדור השמיני' יצא בחודש מרץ 2013 בהוצאת גוונים.