דיבור בפני קהל

שכנע אותם ב-90 שניות או פחות

ניקולס בותמן
(4 דירוגים)
דיגיטלי49
מודפס67.2
שכנע אותם ב-90 שניות או פחות
ספר דיגיטלי
49
ספר מודפס
67.2 מחיר מוטבע על הספר 84
משלוח תוך 48 שעות

כל כך הרבה נקבע ב-90 השניות הראשונות של כל פגישה – ואתה יכול ללמוד איך לנתב את השניות האלה לטובתך. בספר זה תלמד צעד צעד איך להופיע – לבוש, יציבה, שפת-גוף. איך לדבר- מה לומר, איך לומר ומתי. איך להופיע לפני קהל ואיך לשנות את חייך לקראת הצלחה בכל תחום.

משלוח תוך 48 שעות
ספר דיגיטלי
49
ספר מודפס
67.2 מחיר מוטבע על הספר 84

כל כך הרבה נקבע ב-90 השניות הראשונות של כל פגישה – ואתה יכול ללמוד איך לנתב את השניות האלה לטובתך. בספר זה תלמד צעד צעד איך להופיע – לבוש, יציבה, שפת-גוף. איך לדבר- מה לומר, איך לומר ומתי. איך להופיע לפני קהל ואיך לשנות את חייך לקראת הצלחה בכל תחום.

כנרת אייזנברגינואר 2024עיון, מדריכים ועצות25 עמ' מודפסים
דיגיטלי19
המדריך להצגה עצמית
ספר דיגיטלי
19

זוהי חוברת הדרכה שתלווה אותך שלב אחרי שלב לבניית הצגה עצמית מרשימה וזכירה לכל ייעוד. אפשר להתחיל ולהשתמש בה רגע אחרי שפתחתם אותה, כאשר המטרה העיקרית שלה היא, לייצר השפעה משמעותית על כל מי ששומע אותה הידע בחוברת נאסף ופותח משנת 2010 , בזכות ליווי עסקים ועצמאיים, ממפגשי הנטוורקינג שערכתי והנחתי – למדתי מה עובד, למה ובזכות מה אנשים מצליחים (וגם למה הם לא).

חשוב להגיד – זוהי חוברת הדרכה, רק לקרוא אותה, לא יתרום לך או יעשה הבדל. צריך לעשות את כל מה שרשום, אחד לאחד, כדי לראות את התוצאות.

כנרת בלי יוד אייזנברג – מומחית נטוורקינג, מרצה ומנחת סדנאות בנושאים של נטוורקינג והצגה עצמית, מיתוג עצמי ושיווק. ויועצת עסקית שיווקית היזמת של מפגשי נטוורקינג ויין משנת 2010 ושל יאנג נטוורקינג משנת 2018 .
מחברת הספר: נטוורקינג – איך לייצר רשת קשרים מהבית.

ספר דיגיטלי
19

זוהי חוברת הדרכה שתלווה אותך שלב אחרי שלב לבניית הצגה עצמית מרשימה וזכירה לכל ייעוד. אפשר להתחיל ולהשתמש בה רגע אחרי שפתחתם אותה, כאשר המטרה העיקרית שלה היא, לייצר השפעה משמעותית על כל מי ששומע אותה הידע בחוברת נאסף ופותח משנת 2010 , בזכות ליווי עסקים ועצמאיים, ממפגשי הנטוורקינג שערכתי והנחתי – למדתי מה עובד, למה ובזכות מה אנשים מצליחים (וגם למה הם לא).

חשוב להגיד – זוהי חוברת הדרכה, רק לקרוא אותה, לא יתרום לך או יעשה הבדל. צריך לעשות את כל מה שרשום, אחד לאחד, כדי לראות את התוצאות.

כנרת בלי יוד אייזנברג – מומחית נטוורקינג, מרצה ומנחת סדנאות בנושאים של נטוורקינג והצגה עצמית, מיתוג עצמי ושיווק. ויועצת עסקית שיווקית היזמת של מפגשי נטוורקינג ויין משנת 2010 ושל יאנג נטוורקינג משנת 2018 .
מחברת הספר: נטוורקינג – איך לייצר רשת קשרים מהבית.

(דירוג אחד)
תכלתמאי 2023עיון, מדריכים ועצות216 עמ' מודפסים
דיגיטלי44
מודפס78.4
איך לדבר בפני קהל
ספר דיגיטלי
44
ספר מודפס
78.4 מחיר מוטבע על הספר 98

"אחרי הספר הזה, כל הרצאה או מצגת שתכינו ייראו אחרת לגמרי", דניאל פינק, מחבר רב-המכר "מוטיבציה"

לדבר בפני קהל – עבור רבים זהו חלום בלהות, פחד לא רציונלי שקשה להתגבר עליו. אנחנו חוששים להתבלבל או לשעמם, ומאבדים בטחון במצגת שלנו וביכולת שלה להשיג את מטרתה. 

אבל יש אנשים שנדמה כי פשוט נולדו לשאת דברים בפני קהל. מהו סוד קסמם? כיצד הם מצליחים לרתק אליהם אנשים? ויותר מכך - האם אפשר ללמוד מהם?
התשובה: בהחלט כן. טרבור קארי, מומחה לדיבור בפני קהל, בחן את מאה ההרצאות הנצפות והמצליחות ביותר באתר TED, ומצא בהן את התשובות שיעזרו לכל אחד לבנות מצגת סוחפת: 

• איך לחדד מסרים חשובים?
• כיצד להיעזר במצגות (אבל לא יותר מדי)
• מה עושים כדי להתגבר על הפחד?
• ואולי הכי חשוב: מהי הדרך המוצלחת ביותר לספר סיפור שכל אדם יוכל להתחבר אליו?

איך לדבר בפני קהל הוא ספר מעשי המגיש את הסודות הגדולים של המרצים הטובים ביותר, כמו גם את הטריקים הקטנים שיהפכו גם את ההרצאה או המצגת שלכם לסיפור הצלחה.

ספר דיגיטלי
44
ספר מודפס
78.4 מחיר מוטבע על הספר 98

"אחרי הספר הזה, כל הרצאה או מצגת שתכינו ייראו אחרת לגמרי", דניאל פינק, מחבר רב-המכר "מוטיבציה"

לדבר בפני קהל – עבור רבים זהו חלום בלהות, פחד לא רציונלי שקשה להתגבר עליו. אנחנו חוששים להתבלבל או לשעמם, ומאבדים בטחון במצגת שלנו וביכולת שלה להשיג את מטרתה. 

אבל יש אנשים שנדמה כי פשוט נולדו לשאת דברים בפני קהל. מהו סוד קסמם? כיצד הם מצליחים לרתק אליהם אנשים? ויותר מכך - האם אפשר ללמוד מהם?
התשובה: בהחלט כן. טרבור קארי, מומחה לדיבור בפני קהל, בחן את מאה ההרצאות הנצפות והמצליחות ביותר באתר TED, ומצא בהן את התשובות שיעזרו לכל אחד לבנות מצגת סוחפת: 

• איך לחדד מסרים חשובים?
• כיצד להיעזר במצגות (אבל לא יותר מדי)
• מה עושים כדי להתגבר על הפחד?
• ואולי הכי חשוב: מהי הדרך המוצלחת ביותר לספר סיפור שכל אדם יוכל להתחבר אליו?

איך לדבר בפני קהל הוא ספר מעשי המגיש את הסודות הגדולים של המרצים הטובים ביותר, כמו גם את הטריקים הקטנים שיהפכו גם את ההרצאה או המצגת שלכם לסיפור הצלחה.

(2 דירוגים)
סודות2013מדריכים ועצות64 עמ' מודפסים
דיגיטלי35
מחיאות כפיים
ספר דיגיטלי
35

לדבר, לשכנע, לסחוף, לכבוש,
לנצח, ליהנות ולהרוויח.
לכל אדם מגיעה הזדמנות לזכות בתהילת עולם בגין דיבור טוב בציבור. אלה שידעו לזכות בתהילה זו, ייהנו הנאה גדולה שתתורגם לעתים מעבר להנאה הרגשית העוֹצמתית הגדולה גם להנאה כספית ניכרת. אלה שיעשו זאת נכון, יזכו למחמאות ולתדמית חדשה ומצליחה אליה לא יוכלו להגיע זולתם שלא עברו דרך הבמה. אלה המצליחים לכבוש את הבמה בהצלחה, יזכו להערכתם העצומה של כל המאזינים שישבו מולם ויודו בתוך-תוכם ברגעים אלה לאלוהים על כך שמישהו אחר דיבר ושהם לא היו צריכים להיות במקומו ומיד הם יפתחו כלפיו הערכה עצומה על הנועזות והיכולת לעמוד ולדבר אליהם, יחיד מול רבים, כמעשה שבשגרה.

ספר דיגיטלי
35

לדבר, לשכנע, לסחוף, לכבוש,
לנצח, ליהנות ולהרוויח.
לכל אדם מגיעה הזדמנות לזכות בתהילת עולם בגין דיבור טוב בציבור. אלה שידעו לזכות בתהילה זו, ייהנו הנאה גדולה שתתורגם לעתים מעבר להנאה הרגשית העוֹצמתית הגדולה גם להנאה כספית ניכרת. אלה שיעשו זאת נכון, יזכו למחמאות ולתדמית חדשה ומצליחה אליה לא יוכלו להגיע זולתם שלא עברו דרך הבמה. אלה המצליחים לכבוש את הבמה בהצלחה, יזכו להערכתם העצומה של כל המאזינים שישבו מולם ויודו בתוך-תוכם ברגעים אלה לאלוהים על כך שמישהו אחר דיבר ושהם לא היו צריכים להיות במקומו ומיד הם יפתחו כלפיו הערכה עצומה על הנועזות והיכולת לעמוד ולדבר אליהם, יחיד מול רבים, כמעשה שבשגרה.

מסמול טוק - לביג ביזנס

שושי גל
(8 דירוגים)
דיגיטלי33
מסמול טוק - לביג ביזנס
ספר דיגיטלי
33
כמה פעמים יצא לכם להגיע לאירוע עסקי ולחפש פנים מוכרות?
נצמדתם רק לאנשים מוכרים ופספסתם הזדמנויות להרחיב מעגלים?
הציגו בפניכם איש עסקים מצליח ונאלמתם דום ברגע הגורלי?
הגעתם לפגישה עסקית חשובה ולא ידעתם איך לשבור את הקרח?
 
מסמול טוק לביג ביזנס הוא ספר ייחודי, חווייתי ויישומי, שבו תמצאו עשרות סיפורים מרתקים של אנשי עסקים. הסיפורים מעוררי השראה ומחשבה והתובנות של המחברת מניעים לפעולה. 
 
בסיום קריאת הספר "מסמול טוק לביג ביזנס" תוכלו גם אתם:
 
-לגשת לזרים ביתר קלילות ולהפוך אותם לשותפים עתידיים
-להפוך שיחות מלחיצות לשיחות נעימות
-לדעת על מה מדברים וממה נזהרים
-להרחיב מעגלים עסקיים במכלול סיטואציות בחיים
-לצור יותר עסקאות ושותפויות שמתחילות בשיחות קטנות!
 
 
 
שושי גל החלה את הקריירה העסקית שלה לפני למעלה מעשרים שנה בעיתון העסקים גלובס ובהמשך הקימה את השלוחה הישראלית של ארגון המנכ"לים הגלובלי YPO. גל היא מרצה בינלאומית ויועצת לאנשי עסקים ומנהלים בכירים, בתחומי הסמול טוק, נטוורקינג ומינוף קשרים עסקיים.
מסמול טוק לביג ביזנס הינו ספרה השני. ספרה הראשון איך להתחיל עם אמריקה, חשף את סודות הסמול טוק לנוסעים לצפון אמריקה וזכה להצלחה רבה.
ספר דיגיטלי
33
כמה פעמים יצא לכם להגיע לאירוע עסקי ולחפש פנים מוכרות?
נצמדתם רק לאנשים מוכרים ופספסתם הזדמנויות להרחיב מעגלים?
הציגו בפניכם איש עסקים מצליח ונאלמתם דום ברגע הגורלי?
הגעתם לפגישה עסקית חשובה ולא ידעתם איך לשבור את הקרח?
 
מסמול טוק לביג ביזנס הוא ספר ייחודי, חווייתי ויישומי, שבו תמצאו עשרות סיפורים מרתקים של אנשי עסקים. הסיפורים מעוררי השראה ומחשבה והתובנות של המחברת מניעים לפעולה. 
 
בסיום קריאת הספר "מסמול טוק לביג ביזנס" תוכלו גם אתם:
 
-לגשת לזרים ביתר קלילות ולהפוך אותם לשותפים עתידיים
-להפוך שיחות מלחיצות לשיחות נעימות
-לדעת על מה מדברים וממה נזהרים
-להרחיב מעגלים עסקיים במכלול סיטואציות בחיים
-לצור יותר עסקאות ושותפויות שמתחילות בשיחות קטנות!
 
 
 
שושי גל החלה את הקריירה העסקית שלה לפני למעלה מעשרים שנה בעיתון העסקים גלובס ובהמשך הקימה את השלוחה הישראלית של ארגון המנכ"לים הגלובלי YPO. גל היא מרצה בינלאומית ויועצת לאנשי עסקים ומנהלים בכירים, בתחומי הסמול טוק, נטוורקינג ומינוף קשרים עסקיים.
מסמול טוק לביג ביזנס הינו ספרה השני. ספרה הראשון איך להתחיל עם אמריקה, חשף את סודות הסמול טוק לנוסעים לצפון אמריקה וזכה להצלחה רבה.
(14 דירוגים)
מטרנובמבר 2016עסקים וניהול176 עמ' מודפסים
דיגיטלי42
גיוס תרומות
ספר דיגיטלי
42
"אני לא מסוגל לבקש תרומה מאנשים!
איך בכלל עושים את זה?"
 
בספר זה, הראשון מסוגו בשפה העברית, פורש שגיא מלמד בפנינו את סודות המדע ‏והאמנות שמאחורי מקצוע גיוס התרומות. בבהירות ובשטף הוא מעניק לקורא כלים רבי ‏ערך, תוך שהוא משתף אותנו בסיפורים מרתקים ומלאי תובנות מעולם העשייה של ‏גיוס משאבים לארגונים ללא מטרות רווח.‏
 
הספר מיועד למגוון רחב של קוראים, ביניהם:
  • מנכ״לים, חברי הנהלה וגייסי תרומות בארגונים ללא מטרות רווח.
  • תורמים, חברי דירקטוריון ומנהלי קרנות.
  • מנהלי בתי ספר ויזמים חברתיים.
  • סטודנטים, אנשי עסקים ואזרחים מן השורה הרוצים ללמוד על מדע ואמנות גיוס המשאבים.
“בחום אני ממליץ על ספר חיוני זה, שהוא ראשון מסוגו ומהווה אוצר מקיף, מעמיק ומגוון של ידע, תיאוריה, שיטות עבודה ופרקטיקה בנוגע לגיוס תרומות...״
פרופ׳ אליעזר יפה, ביה״ס לעבודה סוציאלית, האוניברסיטה העברית בירושלים, מייסד ונשיא של האגודה הישראלית להלוואות ללא ריבית IFLA
 
שגיא מלמד... מעמיד את הקורא מול תובנה עמוקה שבה המגייס בא למפגש כדי למצוא שותף לחזון ושותף למימושו. בקריאה בספר אתה מגלה את הריגוש שבעבודת גיוס הכספים ומקבל את תחושת הכבוד שבמקצוע.״
הרב ד״ר בנימין לאו
 
״...שגיא מלמד מדגים היטב בספרו את עקרון החלום בגיוס תרומות. זהו ספר חובה לכל מי שאי פעם חלם אך לא העז.״
עימאד תלחמי, איש עסקים, יו״ר ומייסד באבקום
 
"ספרו של שגיא מלמד הוא הפרק הראשון והחשוב בהוראת נושא גיוס המשאבים בישראל. אין ספק שהוא יאתגר רבים אחרים להצטרף למהלך החשוב הזה ..."
פרופ׳ יפה זילברשץ, יו״ר הוועדה לתקצוב ותכנון במועצה להשכלה גבוהה (ות״ת)
ספר דיגיטלי
42
"אני לא מסוגל לבקש תרומה מאנשים!
איך בכלל עושים את זה?"
 
בספר זה, הראשון מסוגו בשפה העברית, פורש שגיא מלמד בפנינו את סודות המדע ‏והאמנות שמאחורי מקצוע גיוס התרומות. בבהירות ובשטף הוא מעניק לקורא כלים רבי ‏ערך, תוך שהוא משתף אותנו בסיפורים מרתקים ומלאי תובנות מעולם העשייה של ‏גיוס משאבים לארגונים ללא מטרות רווח.‏
 
הספר מיועד למגוון רחב של קוראים, ביניהם:
  • מנכ״לים, חברי הנהלה וגייסי תרומות בארגונים ללא מטרות רווח.
  • תורמים, חברי דירקטוריון ומנהלי קרנות.
  • מנהלי בתי ספר ויזמים חברתיים.
  • סטודנטים, אנשי עסקים ואזרחים מן השורה הרוצים ללמוד על מדע ואמנות גיוס המשאבים.
“בחום אני ממליץ על ספר חיוני זה, שהוא ראשון מסוגו ומהווה אוצר מקיף, מעמיק ומגוון של ידע, תיאוריה, שיטות עבודה ופרקטיקה בנוגע לגיוס תרומות...״
פרופ׳ אליעזר יפה, ביה״ס לעבודה סוציאלית, האוניברסיטה העברית בירושלים, מייסד ונשיא של האגודה הישראלית להלוואות ללא ריבית IFLA
 
שגיא מלמד... מעמיד את הקורא מול תובנה עמוקה שבה המגייס בא למפגש כדי למצוא שותף לחזון ושותף למימושו. בקריאה בספר אתה מגלה את הריגוש שבעבודת גיוס הכספים ומקבל את תחושת הכבוד שבמקצוע.״
הרב ד״ר בנימין לאו
 
״...שגיא מלמד מדגים היטב בספרו את עקרון החלום בגיוס תרומות. זהו ספר חובה לכל מי שאי פעם חלם אך לא העז.״
עימאד תלחמי, איש עסקים, יו״ר ומייסד באבקום
 
"ספרו של שגיא מלמד הוא הפרק הראשון והחשוב בהוראת נושא גיוס המשאבים בישראל. אין ספק שהוא יאתגר רבים אחרים להצטרף למהלך החשוב הזה ..."
פרופ׳ יפה זילברשץ, יו״ר הוועדה לתקצוב ותכנון במועצה להשכלה גבוהה (ות״ת)
(דירוג אחד)
אור עםאוגוסט 2022עיון, מדריכים ועצות392 עמ' מודפסים
דיגיטלי55
מודפס83.3
אומנות הדיבור בפני קהל
ספר דיגיטלי
55
ספר מודפס
83.3 מחיר מוטבע על הספר 98

המהדורה השלמה והמכוננת של ספרו הקלאסי של דייל קארנגי על אמנות הדיבור בפני קהל.

דייל קארנגי, מחבר הספר ״כיצד תרכוש ידידים והשפעה״ שהיה לאגדה, החל את הקריירה שלו כראש וראשון ל"מאמנים לחיים" של המאה העשרים, כשלימד את אמנות הדיבור בפני קהל. 
דיבור בפני קהל, כפי שקארנגי ראה את הדבר, הוא מיומנות חיונית שאפשר לרכוש ולפתח דרך סדרת שלבים בסיסיים שחוזרים על עצמם. 

ספרו הקלאסי על הנושא ראה אור ב-1926, ונערך מחדש בגרסאות מקוצרות. המהדורה החדשה הזאת, בעודה מעודכנת בלשונה ובנקודות ההתייחסות שלה, משמרת את הטווח המלא של הרעיונות והשיטות שהופיעו בגרסה המקורית. המהדורה הזאת גם מצרפת מחדש בנספח את שלושת ספרי העזרה העצמית הקלאסיים ״שדות של יהלומים״ מאת ראסל ה' קונוול, ״הודעה לגארסיה״ מאת אלברט הבארד ו״האדם כראי מחשבותיו״ מאת ג'יימס אלן.

לפניכם עדכון סופי ומלא של הספר האהוב ביותר בכל הזמנים בנושא אמנות הדיבור בפני קהל.
דייל קארנגי (1955-1888) יצר כמעט במו ידיו את סוגת העזרה העצמית בספרו הקלאסי ״כיצד תרכוש ידידים והשפעה״. 
דוקטור ארתור ר' פֶּל, האיש שהופקד על העדכון ועל העריכה המחודשת,  שימש במשך עשרים שנה יועץ לדייל קארנגי ושות' בע"מ. 

ספר דיגיטלי
55
ספר מודפס
83.3 מחיר מוטבע על הספר 98

המהדורה השלמה והמכוננת של ספרו הקלאסי של דייל קארנגי על אמנות הדיבור בפני קהל.

דייל קארנגי, מחבר הספר ״כיצד תרכוש ידידים והשפעה״ שהיה לאגדה, החל את הקריירה שלו כראש וראשון ל"מאמנים לחיים" של המאה העשרים, כשלימד את אמנות הדיבור בפני קהל. 
דיבור בפני קהל, כפי שקארנגי ראה את הדבר, הוא מיומנות חיונית שאפשר לרכוש ולפתח דרך סדרת שלבים בסיסיים שחוזרים על עצמם. 

ספרו הקלאסי על הנושא ראה אור ב-1926, ונערך מחדש בגרסאות מקוצרות. המהדורה החדשה הזאת, בעודה מעודכנת בלשונה ובנקודות ההתייחסות שלה, משמרת את הטווח המלא של הרעיונות והשיטות שהופיעו בגרסה המקורית. המהדורה הזאת גם מצרפת מחדש בנספח את שלושת ספרי העזרה העצמית הקלאסיים ״שדות של יהלומים״ מאת ראסל ה' קונוול, ״הודעה לגארסיה״ מאת אלברט הבארד ו״האדם כראי מחשבותיו״ מאת ג'יימס אלן.

לפניכם עדכון סופי ומלא של הספר האהוב ביותר בכל הזמנים בנושא אמנות הדיבור בפני קהל.
דייל קארנגי (1955-1888) יצר כמעט במו ידיו את סוגת העזרה העצמית בספרו הקלאסי ״כיצד תרכוש ידידים והשפעה״. 
דוקטור ארתור ר' פֶּל, האיש שהופקד על העדכון ועל העריכה המחודשת,  שימש במשך עשרים שנה יועץ לדייל קארנגי ושות' בע"מ. 

TED המדריך הרשמי לדיבור בפני קהל

כריס אנדרסון
(11 דירוגים)
מודןספטמבר 2016מדריכים ועצות278 עמ' מודפסים
דיגיטלי44
מודפס78.4
TED המדריך הרשמי לדיבור בפני קהל
ספר דיגיטלי
44
ספר מודפס
78.4 מחיר מוטבע על הספר 98
לעמוד במקום או לצעוד על הבמה? לקרוא מן הכתב או להיעזר בראשי פרקים בלבד? לשלב מצגת עם תמונות, ואולי גם מוזיקה? ואיך להתגבר על המתח הנורא לפני רגע האמת?
 
כל מרצה בוחר את הדרך הנכונה ביותר עבורו להציג את הרעיון שהוא רוצה לחלוק עם הקהל, ולכל הרצאה הייחוד שלה. ועם הכלים הנכונים - חלקם בסיסיים, אחרים מפתיעים - כל אדם יכול לשאת דברים בביטחון, ברהיטות ובטבעיות (גם אם זו הושגה בחזרות מתישות).
 
הרצאה טובה חזקה יותר מכל טיעון כתוב. בין אם זו שיחה עם עמיתים לעבודה, הסבר על מחקר אקדמי או הרצאה מצולמת המופצת ביוטיוב - כאשר היא בנויה בקפידה ומועברת נכון היא תעורר הזדהות, תצית התלהבות ותחבר שותפים לחזון חדש.
 
כריס אנדרסון, הבעלים והאוצֵר של TED מאז 2001, הדריך מאות מרצים בדרכם אל במת ההרצאות המבוקשת בעולם. הידע והניסיון שלו, המשולבים עם תובנותיהם של המרצים הפופולריים ביותר ב-TED, יסייעו לכל דובר לחולל שינוי בעזרת רעיונות.
 
"אנדרסון חולק את הסודות שמאחורי הרצאות TED המוצלחות ביותר, מתוך אמונה שכל אחד יכול לרכוש את המיומנויות הדרושות לנשיאת דברים באופן מרתק, בהרצאות קצרות בסגנון TED או מעל כל במה אחרת". בוקליסט
ספר דיגיטלי
44
ספר מודפס
78.4 מחיר מוטבע על הספר 98
לעמוד במקום או לצעוד על הבמה? לקרוא מן הכתב או להיעזר בראשי פרקים בלבד? לשלב מצגת עם תמונות, ואולי גם מוזיקה? ואיך להתגבר על המתח הנורא לפני רגע האמת?
 
כל מרצה בוחר את הדרך הנכונה ביותר עבורו להציג את הרעיון שהוא רוצה לחלוק עם הקהל, ולכל הרצאה הייחוד שלה. ועם הכלים הנכונים - חלקם בסיסיים, אחרים מפתיעים - כל אדם יכול לשאת דברים בביטחון, ברהיטות ובטבעיות (גם אם זו הושגה בחזרות מתישות).
 
הרצאה טובה חזקה יותר מכל טיעון כתוב. בין אם זו שיחה עם עמיתים לעבודה, הסבר על מחקר אקדמי או הרצאה מצולמת המופצת ביוטיוב - כאשר היא בנויה בקפידה ומועברת נכון היא תעורר הזדהות, תצית התלהבות ותחבר שותפים לחזון חדש.
 
כריס אנדרסון, הבעלים והאוצֵר של TED מאז 2001, הדריך מאות מרצים בדרכם אל במת ההרצאות המבוקשת בעולם. הידע והניסיון שלו, המשולבים עם תובנותיהם של המרצים הפופולריים ביותר ב-TED, יסייעו לכל דובר לחולל שינוי בעזרת רעיונות.
 
"אנדרסון חולק את הסודות שמאחורי הרצאות TED המוצלחות ביותר, מתוך אמונה שכל אחד יכול לרכוש את המיומנויות הדרושות לנשיאת דברים באופן מרתק, בהרצאות קצרות בסגנון TED או מעל כל במה אחרת". בוקליסט
(דירוג אחד)
דיגיטלי29
דיבור בפני קהל
ספר דיגיטלי
29

אם אתה שואף להשפיע על אנשים, אם אתה שואף להנהיג אנשים,אתה חייב לדעת כיצד לדבר בפני קהל. יש לך פחד קהל? כושר הביטוי שלך אינו טוב? דברים אלה אינם צריכים להפריע לך להפוך לנואם טוב. מדוע? מפני שהכושר לדבר בפני קהל הינו כושר הניתן ללמידה. למעשה כמה מן הנואמים הגדולים בהיסטוריה התחילו מנתוני פתיחה גרועים ותוך לימוד עצמי ופיתוח עצמי הפכו למנהיגים גדולים לא מעט בעזרת כושר הנאום שסיגלו לעצמם.

אחד מאלה הוא סיר וינסטון צ'רצ'יל. אביו של צ'רצ'יל, לורד ראנדולף, היה תלמיד מצטיין באוניברסיטת אוקספורד. אבל לא צ'רצ'יל, למעשה ציוניו בבית הספר התיכון היו גרועים כל כך עד כי לא איפשרו לו להתקבל לשום אוניברסיטה - אגב, עובדה שלא הפריעה לו לקבל שנים אחר כך מלוא הסל תוארי דוקטור של כבוד מאוניברסיטאות יוקרתיות.אבל נחזור אל צ'רצ'יל הצעיר, בצעירותו סבל צ'רצ'יל מפגם דיבור אשר הפך כל נסיון שלו לשאת דברים בפני אנשים לסיוט. בנסיון לפתור את בעית פגם הדיבור שלו פנה צ'רצ'יל לאחד ממנתחי הפה הידועים של תקופתו, סיר פליקס סימון. אבל הרופא הידוע אמר לו: "שום ניתוח לא יצליח לפתור את בעית הדיבור שלך, עצתי לך הינה לעולם לא לעסוק במקצוע שבו הדיבור הוא חלק מהכישורים הנדרשים".אבל צ'רצ'יל לא שעה לעצתו של סיר סימון. הוא החל בפעילות פוליטית ונבחר לפרלמנט האנגלי בשנת 1900. באחד מנאומיו הראשונים בפני חברי הפרלמנט הוא התמוטט מחמת עצבנות וחרדה.

במקום להיכנע למיגבלה שלו, צ'רצ'יל החליט להפוך לנואם מרשים. המשימה הראשונה שלו היתה להתגבר על הפחד שלו מפני קהל. הוא דימה את הפחד מול קהל זר לפחד של קצין המוביל אנשים לקרב. על ידי השוואה זו הוא הצליח לשכנע את עצמו להיות אמיץ וללמוד להתגבר ולהסתיר את פחדיו. בעזרת נחישות והתמדה התגבר צ'רצ'יל על מוגבלויותיו והפך לנואם מבריק. למעשה, כושר הנאום שלו היה אחד הכלים בעזרתם זכה להיבחר למישרת ראש ממשלת בריטניה ולהפוך לאחד המנהיגים הנערצים בהסטוריה.כן, כדי להיות נואם טוב אתה צריך נחישות ותירגול, אבל אתה צריך גם ידע, וזאת תוכל לקבל מקריאתו של ספר זה. מדריך זה כולל שיטות ורעיונות אשר יעזרו לך ללמוד להיות נואם מרשים.

ובכן, הנה הם לפניך - העקרונות לתקשורת אפקטיבית עם אחד או רבים. אי אפשר להפריז בערכה של החשיבות הגדלה והולכת של התקשורת בחברתנו. הצלחה בכל תפקיד מנהיגותי תלויה ביכולתך ליצור תקשורת טובה. מי ייבחר? כמובן שהאנשים בעלי הכישורים הטובים ביותר. אולם כאשר כל שאר הגורמים שווים, וכאשר יש צורך בדחיפה אחרונה כדי להגיע ליעד אליו אנו שואפים, האנשים המשיגים את המשרות הם אלה אשר מסוגלים ליצור את התקשורת הטובה ביותר ביחס לעצמם ולעבודה שהם מבצעים.

זוהי ההתחלה. לאחר שתקרא ותלמד את העקרונות בספר זה, תהיה מוכן להתחיל במחויבות ארוכת שנים לתקשורת יעילה. עקרונות אלה יעזרו לך בין אם אתה מסביר, משכנע, מלמד, מוכר או משתף אחרים ברעיונותיך. שלב אותם בצדדים החזקים של אישיותך ומקצועך ותצליח.עובדה זאת הוכחה שוב ושוב על ידי מאות האנשים אשר פעלו לשיפור כישוריהם בתחום הדיבור בפני קהל. לאחר שתסיים לקרוא ספר זה יהיו בידך הכללים הבסיסיים - מכאן ואילך זה יהיה תלוי בך אם תיישם אותם בשטח בכל פעם שאתה מתקשר עם עמיתיך לעבודה, בני משפחתך, שכניך וידידיך. כל הזדמנות להביע את עצמך היא סיכוי ליישם את העקרונות האלה להלכה. לא כל אחד מאיתנו נושא נאומים, אולם כולנו יוצרים תקשורת בכל יום של חיינו. שימוש בעקרונות אלה יסייע לך ליצור את התקשורת הזאת באופן טוב יותר.

השיטות והרעיונות הכלולים במדריך זה יעזרו לך להגשים את מטרותיך ויעדיך על ידי היכולת להשפיע על אנשים ולהנהיג אותם בעזרת כושר דיבור בפני קהל.בין אם אתה צריך לנאום בפני קהל של 300 איש בוועידה חשובה או בפני קבוצה של 20 איש במסגרת ישיבת צוות פנימית בארגונך, מדריך זה יפרט בפניך כל מה שאתה צריך לדעת כדי להעביר את המסר שלך ביעילות ובצורה מרשימה.

בספר זה תמצא, בין היתר:

* איך להתגבר על פחד מפני דיבור בפני קהל

* איך להתכונן לקראת נשיאת נאום או הרצאה

* איך לנתח את מאפיני הקהל שלך

* איך לארגן את תוכן הרצאת הדברים שלך

* איך להעלות את דבריך על הנייר

* איך לזהות ולנצל את יתרונות הדיבור שלך

* איך להדגיש ולחזק את המסר שלך

* איך להתמודד עם סוגים שונים של נשיאת דברים בפני קהל

* איך ליצור אוירה שתחזק את הענין והקליטה של דבריך

* איך לעשות שימוש יעיל בקולך

* איך לעשות שימוש בשאלות להעברת המסר שלך

* איך להתמודד בהצלחה במצבי עימות עויני

ספר דיגיטלי
29

אם אתה שואף להשפיע על אנשים, אם אתה שואף להנהיג אנשים,אתה חייב לדעת כיצד לדבר בפני קהל. יש לך פחד קהל? כושר הביטוי שלך אינו טוב? דברים אלה אינם צריכים להפריע לך להפוך לנואם טוב. מדוע? מפני שהכושר לדבר בפני קהל הינו כושר הניתן ללמידה. למעשה כמה מן הנואמים הגדולים בהיסטוריה התחילו מנתוני פתיחה גרועים ותוך לימוד עצמי ופיתוח עצמי הפכו למנהיגים גדולים לא מעט בעזרת כושר הנאום שסיגלו לעצמם.

אחד מאלה הוא סיר וינסטון צ'רצ'יל. אביו של צ'רצ'יל, לורד ראנדולף, היה תלמיד מצטיין באוניברסיטת אוקספורד. אבל לא צ'רצ'יל, למעשה ציוניו בבית הספר התיכון היו גרועים כל כך עד כי לא איפשרו לו להתקבל לשום אוניברסיטה - אגב, עובדה שלא הפריעה לו לקבל שנים אחר כך מלוא הסל תוארי דוקטור של כבוד מאוניברסיטאות יוקרתיות.אבל נחזור אל צ'רצ'יל הצעיר, בצעירותו סבל צ'רצ'יל מפגם דיבור אשר הפך כל נסיון שלו לשאת דברים בפני אנשים לסיוט. בנסיון לפתור את בעית פגם הדיבור שלו פנה צ'רצ'יל לאחד ממנתחי הפה הידועים של תקופתו, סיר פליקס סימון. אבל הרופא הידוע אמר לו: "שום ניתוח לא יצליח לפתור את בעית הדיבור שלך, עצתי לך הינה לעולם לא לעסוק במקצוע שבו הדיבור הוא חלק מהכישורים הנדרשים".אבל צ'רצ'יל לא שעה לעצתו של סיר סימון. הוא החל בפעילות פוליטית ונבחר לפרלמנט האנגלי בשנת 1900. באחד מנאומיו הראשונים בפני חברי הפרלמנט הוא התמוטט מחמת עצבנות וחרדה.

במקום להיכנע למיגבלה שלו, צ'רצ'יל החליט להפוך לנואם מרשים. המשימה הראשונה שלו היתה להתגבר על הפחד שלו מפני קהל. הוא דימה את הפחד מול קהל זר לפחד של קצין המוביל אנשים לקרב. על ידי השוואה זו הוא הצליח לשכנע את עצמו להיות אמיץ וללמוד להתגבר ולהסתיר את פחדיו. בעזרת נחישות והתמדה התגבר צ'רצ'יל על מוגבלויותיו והפך לנואם מבריק. למעשה, כושר הנאום שלו היה אחד הכלים בעזרתם זכה להיבחר למישרת ראש ממשלת בריטניה ולהפוך לאחד המנהיגים הנערצים בהסטוריה.כן, כדי להיות נואם טוב אתה צריך נחישות ותירגול, אבל אתה צריך גם ידע, וזאת תוכל לקבל מקריאתו של ספר זה. מדריך זה כולל שיטות ורעיונות אשר יעזרו לך ללמוד להיות נואם מרשים.

ובכן, הנה הם לפניך - העקרונות לתקשורת אפקטיבית עם אחד או רבים. אי אפשר להפריז בערכה של החשיבות הגדלה והולכת של התקשורת בחברתנו. הצלחה בכל תפקיד מנהיגותי תלויה ביכולתך ליצור תקשורת טובה. מי ייבחר? כמובן שהאנשים בעלי הכישורים הטובים ביותר. אולם כאשר כל שאר הגורמים שווים, וכאשר יש צורך בדחיפה אחרונה כדי להגיע ליעד אליו אנו שואפים, האנשים המשיגים את המשרות הם אלה אשר מסוגלים ליצור את התקשורת הטובה ביותר ביחס לעצמם ולעבודה שהם מבצעים.

זוהי ההתחלה. לאחר שתקרא ותלמד את העקרונות בספר זה, תהיה מוכן להתחיל במחויבות ארוכת שנים לתקשורת יעילה. עקרונות אלה יעזרו לך בין אם אתה מסביר, משכנע, מלמד, מוכר או משתף אחרים ברעיונותיך. שלב אותם בצדדים החזקים של אישיותך ומקצועך ותצליח.עובדה זאת הוכחה שוב ושוב על ידי מאות האנשים אשר פעלו לשיפור כישוריהם בתחום הדיבור בפני קהל. לאחר שתסיים לקרוא ספר זה יהיו בידך הכללים הבסיסיים - מכאן ואילך זה יהיה תלוי בך אם תיישם אותם בשטח בכל פעם שאתה מתקשר עם עמיתיך לעבודה, בני משפחתך, שכניך וידידיך. כל הזדמנות להביע את עצמך היא סיכוי ליישם את העקרונות האלה להלכה. לא כל אחד מאיתנו נושא נאומים, אולם כולנו יוצרים תקשורת בכל יום של חיינו. שימוש בעקרונות אלה יסייע לך ליצור את התקשורת הזאת באופן טוב יותר.

השיטות והרעיונות הכלולים במדריך זה יעזרו לך להגשים את מטרותיך ויעדיך על ידי היכולת להשפיע על אנשים ולהנהיג אותם בעזרת כושר דיבור בפני קהל.בין אם אתה צריך לנאום בפני קהל של 300 איש בוועידה חשובה או בפני קבוצה של 20 איש במסגרת ישיבת צוות פנימית בארגונך, מדריך זה יפרט בפניך כל מה שאתה צריך לדעת כדי להעביר את המסר שלך ביעילות ובצורה מרשימה.

בספר זה תמצא, בין היתר:

* איך להתגבר על פחד מפני דיבור בפני קהל

* איך להתכונן לקראת נשיאת נאום או הרצאה

* איך לנתח את מאפיני הקהל שלך

* איך לארגן את תוכן הרצאת הדברים שלך

* איך להעלות את דבריך על הנייר

* איך לזהות ולנצל את יתרונות הדיבור שלך

* איך להדגיש ולחזק את המסר שלך

* איך להתמודד עם סוגים שונים של נשיאת דברים בפני קהל

* איך ליצור אוירה שתחזק את הענין והקליטה של דבריך

* איך לעשות שימוש יעיל בקולך

* איך לעשות שימוש בשאלות להעברת המסר שלך

* איך להתמודד בהצלחה במצבי עימות עויני

להטיס את הפרפרים במבנה

עופר רשף
דיגיטלי47
מודפס76
להטיס את הפרפרים במבנה
ספר דיגיטלי
47
ספר מודפס
76 מחיר מוטבע על הספר 95
משלוח תוך 48 שעות

פרזנטציה אפקטיבית היא קריטית להצלחה - מגדילה משמעותית את סיכויי ההצלחה בהעברת מסרים, בהבאת המציג לידי ביטוי בעוצמה, מסייעת לו רבות להשיג את מטרותיו, ולהביא את הקהל לבצע את אשר הוא מבקש, לרתום את הקהל, למצב את עצמו במקום הגבוה ביותר האפשרי, להרוויח יותר כסף ולקבל החלטות בהצלחה, להנהיג את הקהל ולסחוף אותו ולהצליח. וחשוב לא פחות: לגרום למציג ליהנות בכל פעם שהוא עומד מול קהל.


הצגת פרזנטציה אינה דבר הבא בקלות. עופר רשף - מנחה סדנאות, מרצה, יועץ, ומאמן מהמובילים והבכירים בישראל ובצוות המנטורים של TED - מגיש לקורא את המהדורה החדשה, המעודכנת והמקיפה של הספר להטיס את הפרפרים במבנה. זהו ספר חובה למנהלים מכל התחומים והדרגים: מנהלי פרויקטים, מרצים מקצועיים, קציני צבא ומשטרה, מרצים באוניברסיטה, מנהלי בתי ספר ומורים, עובדים, רופאים, מדריכים, מומחי תוכן מכל התחומים, וכל מי שבוחר לעמוד מול קהל.


"...בכל פעם כשהייתי צריך לעמוד מול קהל, תקפו אותי פרפרים בבטן. נדרש לי זמן, ואז הבנתי: החוכמה היא לא להימנע מהפרפרים, אלא לגרום להם לטוס במבנה".


עופר רשף הוא מרצה, מנחה סדנאות מהמובילים בישראל ומומחה בתחומים של פרזנטציה והעברת מסרים, פיתוח מנהלים ומיומנויות של מכירות, משא ומתן, שירות ופיתוח צוותים.


זה שלושים שנים שעופר מנחה ומוביל עובדים ומנהלים במטרה למנף את התוצאות העסקיות, להגדיל הצלחות ומכירות, להגביר נאמנות ושביעות רצון לקוחות - תוך כדי העצמת האנשים שעושים את כל זה והשבחתם כדי להוציא מהם את המיטב ברמה האישית והמקצועית.


לצד עבודה עם החברות הגדולות במשק בתחומי ההיי-טק, הפיננסים, השיווק והקמעונאות, התקשורת, הפרסום, הרפואה, חברות ציבוריות ועסקים בינוניים, עופר גם מאמן בעלי תפקידים בכירים הנמצאים בעמדות מפתח.


המפגשים עם עופר מבוססים על ניסיון אמיתי מהשטח ועל הבנה ארגונית עמוקה, והם מותאמים לכל ארגון לאחר אבחון ואיתור צרכים, ומאופיינים בשילוב מיוחד של כלים, השראה, ידע רחב ואינטראקציה עם הקהל, המלווה בהרבה הומור ותובנות לקחת לעבודה ולחיים.


עופר מביא עימו ניסיון ניהולי עשיר במסגרת תפקידים בכירים שבהם שימש הן בסקטור הפרטי והן הציבורי, בין היתר כמנהל מרכזי ההדרכה של "מכון התקנים הישראלי" ו"מכללת יוזמות", סגן ראש עיריית ראש העין ויו”ר אגף תכנון והנדסה ועוד.


בהכשרתו בעל M.A במדיניות ציבורית וניהול, אוניברסיטת ת”א.
לעופר ניסיון עשיר גם בהרצאות, בכנסים, בימי עיון ובפורומים מגוונים.
עופר מרצה, מנחה ומייעץ גם בשפה האנגלית, ולו ניסיון רב בהעברת פרזנטציות באנגלית בארץ ובעולם.
מנהל את קהילת "הפרזנטורים" בפייסבוק, שבה אלפי חברים.
עופר הוא טריאתלט חובב ומטפס על קירות וצוקים.
נולד וגדל בתל-אביב, מתגורר בראש העין משנת 1994.
אב לעמית ולעדי הבנות, ולעידן הבן.

משלוח תוך 48 שעות
ספר דיגיטלי
47
ספר מודפס
76 מחיר מוטבע על הספר 95

פרזנטציה אפקטיבית היא קריטית להצלחה - מגדילה משמעותית את סיכויי ההצלחה בהעברת מסרים, בהבאת המציג לידי ביטוי בעוצמה, מסייעת לו רבות להשיג את מטרותיו, ולהביא את הקהל לבצע את אשר הוא מבקש, לרתום את הקהל, למצב את עצמו במקום הגבוה ביותר האפשרי, להרוויח יותר כסף ולקבל החלטות בהצלחה, להנהיג את הקהל ולסחוף אותו ולהצליח. וחשוב לא פחות: לגרום למציג ליהנות בכל פעם שהוא עומד מול קהל.


הצגת פרזנטציה אינה דבר הבא בקלות. עופר רשף - מנחה סדנאות, מרצה, יועץ, ומאמן מהמובילים והבכירים בישראל ובצוות המנטורים של TED - מגיש לקורא את המהדורה החדשה, המעודכנת והמקיפה של הספר להטיס את הפרפרים במבנה. זהו ספר חובה למנהלים מכל התחומים והדרגים: מנהלי פרויקטים, מרצים מקצועיים, קציני צבא ומשטרה, מרצים באוניברסיטה, מנהלי בתי ספר ומורים, עובדים, רופאים, מדריכים, מומחי תוכן מכל התחומים, וכל מי שבוחר לעמוד מול קהל.


"...בכל פעם כשהייתי צריך לעמוד מול קהל, תקפו אותי פרפרים בבטן. נדרש לי זמן, ואז הבנתי: החוכמה היא לא להימנע מהפרפרים, אלא לגרום להם לטוס במבנה".


עופר רשף הוא מרצה, מנחה סדנאות מהמובילים בישראל ומומחה בתחומים של פרזנטציה והעברת מסרים, פיתוח מנהלים ומיומנויות של מכירות, משא ומתן, שירות ופיתוח צוותים.


זה שלושים שנים שעופר מנחה ומוביל עובדים ומנהלים במטרה למנף את התוצאות העסקיות, להגדיל הצלחות ומכירות, להגביר נאמנות ושביעות רצון לקוחות - תוך כדי העצמת האנשים שעושים את כל זה והשבחתם כדי להוציא מהם את המיטב ברמה האישית והמקצועית.


לצד עבודה עם החברות הגדולות במשק בתחומי ההיי-טק, הפיננסים, השיווק והקמעונאות, התקשורת, הפרסום, הרפואה, חברות ציבוריות ועסקים בינוניים, עופר גם מאמן בעלי תפקידים בכירים הנמצאים בעמדות מפתח.


המפגשים עם עופר מבוססים על ניסיון אמיתי מהשטח ועל הבנה ארגונית עמוקה, והם מותאמים לכל ארגון לאחר אבחון ואיתור צרכים, ומאופיינים בשילוב מיוחד של כלים, השראה, ידע רחב ואינטראקציה עם הקהל, המלווה בהרבה הומור ותובנות לקחת לעבודה ולחיים.


עופר מביא עימו ניסיון ניהולי עשיר במסגרת תפקידים בכירים שבהם שימש הן בסקטור הפרטי והן הציבורי, בין היתר כמנהל מרכזי ההדרכה של "מכון התקנים הישראלי" ו"מכללת יוזמות", סגן ראש עיריית ראש העין ויו”ר אגף תכנון והנדסה ועוד.


בהכשרתו בעל M.A במדיניות ציבורית וניהול, אוניברסיטת ת”א.
לעופר ניסיון עשיר גם בהרצאות, בכנסים, בימי עיון ובפורומים מגוונים.
עופר מרצה, מנחה ומייעץ גם בשפה האנגלית, ולו ניסיון רב בהעברת פרזנטציות באנגלית בארץ ובעולם.
מנהל את קהילת "הפרזנטורים" בפייסבוק, שבה אלפי חברים.
עופר הוא טריאתלט חובב ומטפס על קירות וצוקים.
נולד וגדל בתל-אביב, מתגורר בראש העין משנת 1994.
אב לעמית ולעדי הבנות, ולעידן הבן.

דיגיטלי47
לדבר בפני לקוח
ספר דיגיטלי
47

הסיסמה "הלקוח תמיד צודק" אינה נכונה כלל. הלקוח אינו תמיד צודק. למעשה, במקרים רבים הלקוח טועה. אבל הסיסמה הזאת רווחת בציבור משום שהיא מבטאת את הרצון המתמיד של אנשי מכירות ואנשי עסקים לרצות את לקוחותיהם כמעט בכל מחיר, גם כאשר הלקוחות טועים.

כיצד מתגברים על הבעיה הזאת? איך תוכלו לרצות את הלקוח ובה בעת לשמור על הכבוד, על מטרות העסק ועל מחיר גבוה של המוצר או השירות שאתם מספקים? איך "מנצחים" את הלקוח בוויכוח מבלי לאבד אותו? כיצד מונעים בעיות עתידיות וציפיות מוגזמות של הלקוח כבר במפגש הראשון אתו, מבלי שהלקוח יפנה לעבוד עם המתחרים? איך תוכלו לשווק את עצמכם, את העסק ואת המוצר שאתם מוכרים בצורה הטבה ביותר? איך תשכנעו לקוח פוטנציאלי לעבוד אתכם או לקנות את המוצרים שלכם? איך מרגיעים לקוח זועם שמרגיש שנעשה לו עוול?

לדבר בפני לקוח נותן את הפתרונות לכל הבעיות והשאלות המתעוררות בעת יצירת הקשר עם הלקוח והשמירה עליו, החל בפנייה הראשונית ללקוח וכלה במענה לתלונות הלקוח לאחר שהעסקה הושלמה. הספר מסביר בשפה ברורה וקלילה כיצד תוכלו לשווק בצורה הטובה ביותר את עצמכם, את הארגון שאתם מייצגים ואת המוצר או השירות שאתם מוכרים, בפני לקוחות פוטנציאליים ולקוחות קיימים.

לדבר בפני לקוח כולל דוגמאות רבות, טכניקות פשוטות וכללים רבים המתאימים לכל מי שנמצא בקשר עם לקוחות, ומנפץ את האמונה הרווחת, שלפיה על המוכר להתפשר כדי לרצות את הלקוח.

הספר עוסק בכל סוגי הקשר עם הלקוח ובכל הנושאים המרכיבים את תורת השיווק:

* שיווק עצמי ושיווק החברה בפני הלקוח

* פניה ללקוח באמצעות שימוש בכלי התקשורת

* פניה ללקוח באמצעות שיחות טלפון ודיוור ישיר

* פגישות אישיות עם הלקוח

* התאמת המסר ללקוחות שונים

* ניהול משא ומתן עם הלקוח בשלבים שונים של העסקה

* טיפול בלקוחות לא מרוצים ושימור הלקוחות לאחר השלמת העסקה

יניב זייד, עורך דין וכלכלן, משמש יועץ עסקי ותקשורתי לחברות ולגופים שונים במשק הישראלי, והוא מרצה מבוקש ועתיר ניסיון בקורסים, הדרכות וסדנאות בנושא שיפור יכולת הנאום, השיווק והשכנוע. זייד כיהן בעבר כיושב ראש מועדון ה"דיבייט" באוניברסיטת חיפה, ובשנת 2003 זכה במקום השלישי באליפות העולם לנואמים יחידים.

ספר דיגיטלי
47

הסיסמה "הלקוח תמיד צודק" אינה נכונה כלל. הלקוח אינו תמיד צודק. למעשה, במקרים רבים הלקוח טועה. אבל הסיסמה הזאת רווחת בציבור משום שהיא מבטאת את הרצון המתמיד של אנשי מכירות ואנשי עסקים לרצות את לקוחותיהם כמעט בכל מחיר, גם כאשר הלקוחות טועים.

כיצד מתגברים על הבעיה הזאת? איך תוכלו לרצות את הלקוח ובה בעת לשמור על הכבוד, על מטרות העסק ועל מחיר גבוה של המוצר או השירות שאתם מספקים? איך "מנצחים" את הלקוח בוויכוח מבלי לאבד אותו? כיצד מונעים בעיות עתידיות וציפיות מוגזמות של הלקוח כבר במפגש הראשון אתו, מבלי שהלקוח יפנה לעבוד עם המתחרים? איך תוכלו לשווק את עצמכם, את העסק ואת המוצר שאתם מוכרים בצורה הטבה ביותר? איך תשכנעו לקוח פוטנציאלי לעבוד אתכם או לקנות את המוצרים שלכם? איך מרגיעים לקוח זועם שמרגיש שנעשה לו עוול?

לדבר בפני לקוח נותן את הפתרונות לכל הבעיות והשאלות המתעוררות בעת יצירת הקשר עם הלקוח והשמירה עליו, החל בפנייה הראשונית ללקוח וכלה במענה לתלונות הלקוח לאחר שהעסקה הושלמה. הספר מסביר בשפה ברורה וקלילה כיצד תוכלו לשווק בצורה הטובה ביותר את עצמכם, את הארגון שאתם מייצגים ואת המוצר או השירות שאתם מוכרים, בפני לקוחות פוטנציאליים ולקוחות קיימים.

לדבר בפני לקוח כולל דוגמאות רבות, טכניקות פשוטות וכללים רבים המתאימים לכל מי שנמצא בקשר עם לקוחות, ומנפץ את האמונה הרווחת, שלפיה על המוכר להתפשר כדי לרצות את הלקוח.

הספר עוסק בכל סוגי הקשר עם הלקוח ובכל הנושאים המרכיבים את תורת השיווק:

* שיווק עצמי ושיווק החברה בפני הלקוח

* פניה ללקוח באמצעות שימוש בכלי התקשורת

* פניה ללקוח באמצעות שיחות טלפון ודיוור ישיר

* פגישות אישיות עם הלקוח

* התאמת המסר ללקוחות שונים

* ניהול משא ומתן עם הלקוח בשלבים שונים של העסקה

* טיפול בלקוחות לא מרוצים ושימור הלקוחות לאחר השלמת העסקה

יניב זייד, עורך דין וכלכלן, משמש יועץ עסקי ותקשורתי לחברות ולגופים שונים במשק הישראלי, והוא מרצה מבוקש ועתיר ניסיון בקורסים, הדרכות וסדנאות בנושא שיפור יכולת הנאום, השיווק והשכנוע. זייד כיהן בעבר כיושב ראש מועדון ה"דיבייט" באוניברסיטת חיפה, ובשנת 2003 זכה במקום השלישי באליפות העולם לנואמים יחידים.

(3 דירוגים)
דיגיטלי47
לדבר בפני קהל
ספר דיגיטלי
47

כל אחד מאיתנו נאלץ לפעמים, במסגרת תפקידו או באירוע פרטי, לדבר לפני קהל. רק מעטים עושים זאת בטבעיות ובלי פיק ברכיים. לדבר בפני קהל - מתאים לכל סוג הופעה בפני קהל, החל מאירועים רבי משתתפים כמו נאום של מרצה מול סטודנטים או פוליטיקאי באסיפת בחירות, ועד אירועים קטנים יותר כמו ברכת הורים לבר/בת המצווה, מפקד כיתה לפני חייל או מנהלת משרד מול העובדים. לדבר בפני קהל - כולל דוגמאות רבות, כללים ברורים וטכניקות פשוטות המתאימות לכל קהל מאזינים, בכל פורום ובכל מסגרת - ומנפץ את הסטיגמה הרווחת, לפיה רק מי שהוא בעל כישרון וכריזמה יכול להיות נואם טוב. הספר, המתבסס על שיטת ה"דיבייט" הבינלאומית, עוסק בכל הנושאים המרכיבים את תורת הנאום: • כתיבת הנאום • אופן הופעה, עמידה, שפת גוף • הגברת עניין גם בנאום היבש ביותר • שילוב של הומור וסיפורים אישיים • התאמה לקהל היעד • חידוד מסרים • מודעות לקצב ולזמן • ועוד ועוד יניב זייד, כלכלן משפטן וראש מועדון ה"דיבייט" באוניברסיטת חיפה לשעבר, מעביר קורסים וסדנאות בתורת הנאום והשכנוע למנהלים בכל רחבי הארץ.

ספר דיגיטלי
47

כל אחד מאיתנו נאלץ לפעמים, במסגרת תפקידו או באירוע פרטי, לדבר לפני קהל. רק מעטים עושים זאת בטבעיות ובלי פיק ברכיים. לדבר בפני קהל - מתאים לכל סוג הופעה בפני קהל, החל מאירועים רבי משתתפים כמו נאום של מרצה מול סטודנטים או פוליטיקאי באסיפת בחירות, ועד אירועים קטנים יותר כמו ברכת הורים לבר/בת המצווה, מפקד כיתה לפני חייל או מנהלת משרד מול העובדים. לדבר בפני קהל - כולל דוגמאות רבות, כללים ברורים וטכניקות פשוטות המתאימות לכל קהל מאזינים, בכל פורום ובכל מסגרת - ומנפץ את הסטיגמה הרווחת, לפיה רק מי שהוא בעל כישרון וכריזמה יכול להיות נואם טוב. הספר, המתבסס על שיטת ה"דיבייט" הבינלאומית, עוסק בכל הנושאים המרכיבים את תורת הנאום: • כתיבת הנאום • אופן הופעה, עמידה, שפת גוף • הגברת עניין גם בנאום היבש ביותר • שילוב של הומור וסיפורים אישיים • התאמה לקהל היעד • חידוד מסרים • מודעות לקצב ולזמן • ועוד ועוד יניב זייד, כלכלן משפטן וראש מועדון ה"דיבייט" באוניברסיטת חיפה לשעבר, מעביר קורסים וסדנאות בתורת הנאום והשכנוע למנהלים בכל רחבי הארץ.

צפית ב-12 ספרים מתוך 12