הביקורות של מאוהבת בג'ייק

האסלם והיהדות, המאחד והמפריד

ד"ר יצחק בן גד
1/1/1970
גפן בית הוצאה לאור בע"מינואר 2022עיון150 עמ' מודפסים
דיגיטלי30
האסלם והיהדות, המאחד והמפריד
ספר דיגיטלי
30

“האסלאם והיהדות - המאחד והמפריד” מספר בקיצור נמרץ את מורשת האסלאם והשפעת היהדות על נביא
האסלאם מוחמד.
הספר קריא מאוד ומאפשר לקורא להבין תוך זמן קצר מה הם יסודות הדת של למעלה ממיליארד מוסלמים המקיפים אותנו במזרח התיכון ובעולם.

ד”ר יצחק בן גד, מזרחן ודיפלומט. לשעבר קונסול ישראל במערב התיכון של ארה”ב וקונסול ישראל בפלורידה.
מחברם של מספר ספרים העוסקים במזה”ת וביניהם רב המכר ” Politics, Lies and Videotape ” (פוליטיקה, שקרים
ווידיאוטייפ).

ספר דיגיטלי
30

“האסלאם והיהדות - המאחד והמפריד” מספר בקיצור נמרץ את מורשת האסלאם והשפעת היהדות על נביא
האסלאם מוחמד.
הספר קריא מאוד ומאפשר לקורא להבין תוך זמן קצר מה הם יסודות הדת של למעלה ממיליארד מוסלמים המקיפים אותנו במזרח התיכון ובעולם.

ד”ר יצחק בן גד, מזרחן ודיפלומט. לשעבר קונסול ישראל במערב התיכון של ארה”ב וקונסול ישראל בפלורידה.
מחברם של מספר ספרים העוסקים במזה”ת וביניהם רב המכר ” Politics, Lies and Videotape ” (פוליטיקה, שקרים
ווידיאוטייפ).

1/1/1970
גפן בית הוצאה לאור בע"מינואר 2022עיון176 עמ' מודפסים
דיגיטלי30
אנחנו כאן, בחיים!
ספר דיגיטלי
30

תרגום מאיטלקית לסיפורו של אלפרדו סָרָאנוֹ, מזכיר הקהילה היהודית במילאנו בימי מלחמת העולם השנייה. הסיפור מבוסס על יומנו, משמיע את קולו ומביא עדויות אודות ההתרחשויות ההיסטוריות של יהדות איטליה,שאותן הוא חי יום אחרי יום...
הודות לתחכומו, לאומץ ליבו ולמסירותו בניהול רשימות הקהילה במילאנו ניצלו כ 13,500- יהודים.

רוברטו מאצוֹלי, מחבר הספר "לפני שנים הנזירים הפרנצ'יסקנים במנזר סַן גּ'וֹבַאנִי בָּטִיסְטָה שבעיר פֵּזָארוֹ העניקו לי מתנה בלתי צפויה: ספרון ששמו "שובו של הקצין אֵרִיךְ אֶדֶר". במשך חודשים חיפשתי שמות ומידע נוסף בעניין זה, אך ללא הועיל. בשנת 2012 אף שלחתי מכתב לאותו חייל גרמני, לכתובת האחרונה שהשאירו בידי הנזירים עשורים רבים לפני כן. המעטפה חזרה אלי בלי שאיש פתח אותה.
חיפוש מאוחר יותר באתר ישראלי הוביל אותי לשמות האחיות מתילדה, ויטוריה ומרים סָרָאנוֹ — עדות חיה לאותם מאורעות רחוקים; אך מי שנתן את קולו לסיפורן היה, באורח לא צפוי, אביהן אלפרדו סראנו."
מדברי ד"ר ליליאנה סֶגרֶה, סנטורית לכל החיים "בעת שקראתי את זיכרונותיו של אלפרדו סראנו חשתי עניין רב מוסרית והיסטורית. באופן מפתיע היתה לי גם הרגשה של אינטימיות ומשפחתיות. כשקראתי על פזארו ומוֹמְבָּארוֹצ'וֹ הקריאה היתה ממש שובת-לב; זיהיתי את המקומות והאנשים. לא הופתעתי מטוב-הלב ומהנדיבות של אותם נוצרים בני מחוז מָרְקֶה שעזרו ליהודים תוך סיכון עצמם ובלי לדרוש דבר בתמורה! לא יכולתי שלא להשוות זאת לאיטלקים אחרים שהלשינו על סבא וסבתא שלי תמורת 5,000 לירטות! יהודים זקנים שנשלחו לטבח.
בסיום הקריאה אני מודה למשפחת סראנו על שהעניקו לנו יומן משפחתי עשיר בערכים הראויים להיחשב כנעלים."
אלון אלטרס, סופר משורר מרצה ומתרגם מוערך. בשנים האחרונות נודע אלון גם בשל תרגומיו לספריה של הלנה פרנטה. אלון נשלח אלינו מספירות גבוהות. למן ההתחלה הכיר בחשיבות פרסום היומן והאירועים ההיסטוריים והגשים משאלת-לב של המשפחה.

ספר דיגיטלי
30

תרגום מאיטלקית לסיפורו של אלפרדו סָרָאנוֹ, מזכיר הקהילה היהודית במילאנו בימי מלחמת העולם השנייה. הסיפור מבוסס על יומנו, משמיע את קולו ומביא עדויות אודות ההתרחשויות ההיסטוריות של יהדות איטליה,שאותן הוא חי יום אחרי יום...
הודות לתחכומו, לאומץ ליבו ולמסירותו בניהול רשימות הקהילה במילאנו ניצלו כ 13,500- יהודים.

רוברטו מאצוֹלי, מחבר הספר "לפני שנים הנזירים הפרנצ'יסקנים במנזר סַן גּ'וֹבַאנִי בָּטִיסְטָה שבעיר פֵּזָארוֹ העניקו לי מתנה בלתי צפויה: ספרון ששמו "שובו של הקצין אֵרִיךְ אֶדֶר". במשך חודשים חיפשתי שמות ומידע נוסף בעניין זה, אך ללא הועיל. בשנת 2012 אף שלחתי מכתב לאותו חייל גרמני, לכתובת האחרונה שהשאירו בידי הנזירים עשורים רבים לפני כן. המעטפה חזרה אלי בלי שאיש פתח אותה.
חיפוש מאוחר יותר באתר ישראלי הוביל אותי לשמות האחיות מתילדה, ויטוריה ומרים סָרָאנוֹ — עדות חיה לאותם מאורעות רחוקים; אך מי שנתן את קולו לסיפורן היה, באורח לא צפוי, אביהן אלפרדו סראנו."
מדברי ד"ר ליליאנה סֶגרֶה, סנטורית לכל החיים "בעת שקראתי את זיכרונותיו של אלפרדו סראנו חשתי עניין רב מוסרית והיסטורית. באופן מפתיע היתה לי גם הרגשה של אינטימיות ומשפחתיות. כשקראתי על פזארו ומוֹמְבָּארוֹצ'וֹ הקריאה היתה ממש שובת-לב; זיהיתי את המקומות והאנשים. לא הופתעתי מטוב-הלב ומהנדיבות של אותם נוצרים בני מחוז מָרְקֶה שעזרו ליהודים תוך סיכון עצמם ובלי לדרוש דבר בתמורה! לא יכולתי שלא להשוות זאת לאיטלקים אחרים שהלשינו על סבא וסבתא שלי תמורת 5,000 לירטות! יהודים זקנים שנשלחו לטבח.
בסיום הקריאה אני מודה למשפחת סראנו על שהעניקו לנו יומן משפחתי עשיר בערכים הראויים להיחשב כנעלים."
אלון אלטרס, סופר משורר מרצה ומתרגם מוערך. בשנים האחרונות נודע אלון גם בשל תרגומיו לספריה של הלנה פרנטה. אלון נשלח אלינו מספירות גבוהות. למן ההתחלה הכיר בחשיבות פרסום היומן והאירועים ההיסטוריים והגשים משאלת-לב של המשפחה.

1/1/1970
גפן בית הוצאה לאור בע"מספטמבר 2021פסיכולוגיה304 עמ' מודפסים
דיגיטלי44
התמודדות
ספר דיגיטלי
44

הוא היה כבן שישים. כל בוקר הלך לאיטו מההוסטל בנתניה לשפת הים. ניצב שם והשקיף למרחקים. “איפה הייתם בשלושים השנה האחרונות? למה לקחתם לי את החיים?”
בדרכו כפסיכולוג, פגש יחיאל שרשבסקי אנשים רבים שזעקה זו ניבטה מעיניהם. הוא חש בפער העצום בין האנשים שפגש בבתי החולים, לבין מי שהם יכלו להיות. הוא עמד מול התהום שהיתה פעורה בינם לבין העולם וחלם על שינוי המציאות.
הספר מביא את המפגש עם המאושפזים, את סיפוריהם הפורטים על מיתרי הלב הדקים ביותר ואת הדרך הפתלתלה למימוש החלום, חלום שנראה תחילה בלתי אפשרי.
בעשורים האחרונים עוברת מדינת ישראל מהפיכה ביחסה לאנשים המתמודדים עם מגבלה עקב בעיות נפשיות וביחס למשפחותיהם. מהתייחסות של הדרה חברתית והתמקדות בעיקר בפן הרפואי המצומצם, להסתכלות הרואה את האדם כולו, מכבדת אותו, מבינה את הפוטנציאל שלו ומסייעת לו בדרכו לממש אותו ולהפוך חבר מלא בקהילה. הדרך לשינוי היתה ועודנה זרועה מכשולים רבים ועדיין יש הרבה לצלוח והרבה לשפר.
ספר זה מתאר, מנקודת מבט אישית, מסע ארוך שראשיתו מפגשים עם מתמודדים הלכודים עמוק-עמוק בתוך ליבת העולם הישן והמשכו התמודדות מורכבת עם המערכות הבירוקרטיות, עם מנהלי בתי חולים פסיכיאטריים ועם גורמי מקצוע נוספים, בדרך לבניית מערכת שיקום בקהילה ששיאה בחקיקת חוק ייחודי שאין דומה לו בעולם. המערכת נותנת כיום שרותי שיקום לכ- 30,000 איש ולמשפחות רבות.
יחיאל שרשבסקי: פסיכולוג קליני. עבד כפסיכולוג במרפאות ובבתי חולים פסיכיאטריים. עם סיום תפקידו כפסיכולוג הראשי של בית החולים “כפר שאול” בירושלים, הקים וניהל את מערכת השיקום בבריאות הנפש במדינה.
עבור פועלו הוענקו לו פרס זוסמן, אות מפעל חיים ממשרד הבריאות, אות התנועה הצרכנית בבריאות הנפש (היקר לו מבין האותות) ואות המופת מטעם משרד הרווחה.

ספר דיגיטלי
44

הוא היה כבן שישים. כל בוקר הלך לאיטו מההוסטל בנתניה לשפת הים. ניצב שם והשקיף למרחקים. “איפה הייתם בשלושים השנה האחרונות? למה לקחתם לי את החיים?”
בדרכו כפסיכולוג, פגש יחיאל שרשבסקי אנשים רבים שזעקה זו ניבטה מעיניהם. הוא חש בפער העצום בין האנשים שפגש בבתי החולים, לבין מי שהם יכלו להיות. הוא עמד מול התהום שהיתה פעורה בינם לבין העולם וחלם על שינוי המציאות.
הספר מביא את המפגש עם המאושפזים, את סיפוריהם הפורטים על מיתרי הלב הדקים ביותר ואת הדרך הפתלתלה למימוש החלום, חלום שנראה תחילה בלתי אפשרי.
בעשורים האחרונים עוברת מדינת ישראל מהפיכה ביחסה לאנשים המתמודדים עם מגבלה עקב בעיות נפשיות וביחס למשפחותיהם. מהתייחסות של הדרה חברתית והתמקדות בעיקר בפן הרפואי המצומצם, להסתכלות הרואה את האדם כולו, מכבדת אותו, מבינה את הפוטנציאל שלו ומסייעת לו בדרכו לממש אותו ולהפוך חבר מלא בקהילה. הדרך לשינוי היתה ועודנה זרועה מכשולים רבים ועדיין יש הרבה לצלוח והרבה לשפר.
ספר זה מתאר, מנקודת מבט אישית, מסע ארוך שראשיתו מפגשים עם מתמודדים הלכודים עמוק-עמוק בתוך ליבת העולם הישן והמשכו התמודדות מורכבת עם המערכות הבירוקרטיות, עם מנהלי בתי חולים פסיכיאטריים ועם גורמי מקצוע נוספים, בדרך לבניית מערכת שיקום בקהילה ששיאה בחקיקת חוק ייחודי שאין דומה לו בעולם. המערכת נותנת כיום שרותי שיקום לכ- 30,000 איש ולמשפחות רבות.
יחיאל שרשבסקי: פסיכולוג קליני. עבד כפסיכולוג במרפאות ובבתי חולים פסיכיאטריים. עם סיום תפקידו כפסיכולוג הראשי של בית החולים “כפר שאול” בירושלים, הקים וניהל את מערכת השיקום בבריאות הנפש במדינה.
עבור פועלו הוענקו לו פרס זוסמן, אות מפעל חיים ממשרד הבריאות, אות התנועה הצרכנית בבריאות הנפש (היקר לו מבין האותות) ואות המופת מטעם משרד הרווחה.

1/1/1970
גפן בית הוצאה לאור בע"ממאי 2021עיון168 עמ' מודפסים
דיגיטלי39
אשם על סמך האשמה
ספר דיגיטלי
39

עקב הַאֲשָמָה כוזבת מצידה של אישה שאותה לא פגש אלן דרשוביץ מעולם, קולו הושתק.
בספר זה מוכיח אלן דרשוביץ באופן קטגורי, באמצעות ראיות מכריעות ובלתי ניתנות לערעור, כי עורכי הדין של אותה אישה לחצו עליה לבדות מליבה סיפור כוזב לחלוטין במגמה להוציא מיליארד דולר מלסלי וקסנר, בעלי “ויקטוריה‘ס סיקרט”, שגם הוא הואשם על ידה. הספר מכיל את כל הראיות — הדוא”לים של האישה, כתב-היד של ספרה, הקלטה של עורך הדין שלה, שבה הוא מודה כי היא “פשוט טעתה”, הקלטה של חברתה הטובה ביותר, המספרת כיצד הופעל על אותה אישה לחץ להטיח נגדי האשמת שווא — ראיות אשר יובילו כל קורא וקוראת להגיע למסקנה כי דרשוביץ היה, ועודנו, קורבנה של מזימה שיסודה בעדות שקר.
דרשוביץ הגיש תביעות נגד האישה הזאת ונגד כל מי שהשמיע האשמה כוזבת זו, ובטוח כי ההליכים המשפטיים יוציאו את צדקתו לאור. בינתיים, עליו לזכות תחילה בבית הדין של דעת הקהל, על מנת שיוכל לחזור לקמפוסים ולאמצעי התקשורת, להגן על ישראל ועל יעדים אחרים אשר להם הקדיש את חייו.

-- -- -- -- 

להיות קורבן של תקיפה מינית זה דבר נורא, אך דבר נורא הוא גם להיות קורבן של האשמה כוזבת בדבר תקיפה מינית. התורה מספרת את סיפורו של יוסף, שאשת פוטיפר הטיחה בו האשמה כוזבת, ועשרת הדיברות כוללים גם איסור חמור נגד עדות שקר. הדין התלמודי קובע כי העונש למי שהטיח או הטיחה האשמה כוזבת באדם אחר צריך להיות העונש שאותו מואשם על לא עוול בכפו היה מקבל אילו היה נמצא אשם. לא אשקוט ולא אנוח עד שהאישה שהטיחה בי האשמה כוזבת תורשע ותיאסר, ועל עורכי הדין שלה יוטלו עונשים משמעתיים ורישיונותיהם לפעול כעורכי דין יישללו מהם.
אני מבקש מקוראי ספר זה — אנא, קיראו אותו בעין ביקורתית. אל תאמינו לגברים או לנשים בגלל מגדרם או מגדרן. האמינו רק לראיות.
נשים ופרקליטי נשים המטיחים האשמות שווא באנשים חפים מפשע פוגעים בתנועת MeToo #, שמילאה תפקיד חשוב מאוד בחשיפת פשעים מיניים אמיתיים. כאשר אישה, בעזרתם של עורכי דין חסרי מצפון, מעלה ביודעין האשמה כוזבת, הדבר מזיק לאמינותן של קורבנות אמיתיוֹת. אני אמשיך להילחם למען זכויותיהן של קורבנות אמיתיות של התעללות מינית, ובו בזמן איאבק למען זכויותיהם של אלה אשר — כמוני — הואשמו בהאשמות כזב, למען סחיטת כספים. התנ”ך מצווה עלינו, “צדק, צדק תרדוף”. מדוע המילה “צדק” מופיעה פעמיים? הסיבה, כך אני מאמין, היא הדרישה לצדק גם לקורבנות של הַאֲשָמוֹת שאמת יסודן, וגם לקורבנות של האשמות שווא. ולכן אני רודף צדק, צדק. מה שקרה לי עלול לקרות לבנך, לאביך, לאחותך, לידידך. לכן, אנא קִרְאוּ ספר זה, עִזְרוּ לי במלחמתי נגד האשמות שווא. ועִזְרוּ לי להשיג בחזרה את יכולתי להגן על ישראל, למען העם היהודי ולמען הצדק.
אלן מ. דרשוביץ

ספר דיגיטלי
39

עקב הַאֲשָמָה כוזבת מצידה של אישה שאותה לא פגש אלן דרשוביץ מעולם, קולו הושתק.
בספר זה מוכיח אלן דרשוביץ באופן קטגורי, באמצעות ראיות מכריעות ובלתי ניתנות לערעור, כי עורכי הדין של אותה אישה לחצו עליה לבדות מליבה סיפור כוזב לחלוטין במגמה להוציא מיליארד דולר מלסלי וקסנר, בעלי “ויקטוריה‘ס סיקרט”, שגם הוא הואשם על ידה. הספר מכיל את כל הראיות — הדוא”לים של האישה, כתב-היד של ספרה, הקלטה של עורך הדין שלה, שבה הוא מודה כי היא “פשוט טעתה”, הקלטה של חברתה הטובה ביותר, המספרת כיצד הופעל על אותה אישה לחץ להטיח נגדי האשמת שווא — ראיות אשר יובילו כל קורא וקוראת להגיע למסקנה כי דרשוביץ היה, ועודנו, קורבנה של מזימה שיסודה בעדות שקר.
דרשוביץ הגיש תביעות נגד האישה הזאת ונגד כל מי שהשמיע האשמה כוזבת זו, ובטוח כי ההליכים המשפטיים יוציאו את צדקתו לאור. בינתיים, עליו לזכות תחילה בבית הדין של דעת הקהל, על מנת שיוכל לחזור לקמפוסים ולאמצעי התקשורת, להגן על ישראל ועל יעדים אחרים אשר להם הקדיש את חייו.

-- -- -- -- 

להיות קורבן של תקיפה מינית זה דבר נורא, אך דבר נורא הוא גם להיות קורבן של האשמה כוזבת בדבר תקיפה מינית. התורה מספרת את סיפורו של יוסף, שאשת פוטיפר הטיחה בו האשמה כוזבת, ועשרת הדיברות כוללים גם איסור חמור נגד עדות שקר. הדין התלמודי קובע כי העונש למי שהטיח או הטיחה האשמה כוזבת באדם אחר צריך להיות העונש שאותו מואשם על לא עוול בכפו היה מקבל אילו היה נמצא אשם. לא אשקוט ולא אנוח עד שהאישה שהטיחה בי האשמה כוזבת תורשע ותיאסר, ועל עורכי הדין שלה יוטלו עונשים משמעתיים ורישיונותיהם לפעול כעורכי דין יישללו מהם.
אני מבקש מקוראי ספר זה — אנא, קיראו אותו בעין ביקורתית. אל תאמינו לגברים או לנשים בגלל מגדרם או מגדרן. האמינו רק לראיות.
נשים ופרקליטי נשים המטיחים האשמות שווא באנשים חפים מפשע פוגעים בתנועת MeToo #, שמילאה תפקיד חשוב מאוד בחשיפת פשעים מיניים אמיתיים. כאשר אישה, בעזרתם של עורכי דין חסרי מצפון, מעלה ביודעין האשמה כוזבת, הדבר מזיק לאמינותן של קורבנות אמיתיוֹת. אני אמשיך להילחם למען זכויותיהן של קורבנות אמיתיות של התעללות מינית, ובו בזמן איאבק למען זכויותיהם של אלה אשר — כמוני — הואשמו בהאשמות כזב, למען סחיטת כספים. התנ”ך מצווה עלינו, “צדק, צדק תרדוף”. מדוע המילה “צדק” מופיעה פעמיים? הסיבה, כך אני מאמין, היא הדרישה לצדק גם לקורבנות של הַאֲשָמוֹת שאמת יסודן, וגם לקורבנות של האשמות שווא. ולכן אני רודף צדק, צדק. מה שקרה לי עלול לקרות לבנך, לאביך, לאחותך, לידידך. לכן, אנא קִרְאוּ ספר זה, עִזְרוּ לי במלחמתי נגד האשמות שווא. ועִזְרוּ לי להשיג בחזרה את יכולתי להגן על ישראל, למען העם היהודי ולמען הצדק.
אלן מ. דרשוביץ

1/1/1970
גפן בית הוצאה לאור בע"מינואר 2020ביוגרפיה208 עמ' מודפסים
דיגיטלי35
סיפורים של קבלן בניין
ספר דיגיטלי
35

זהו סיפורו של אחד מהבנאים של ערי ישראל. שהניח לבנים עוד בשנות השישים והמשיך לבנות בניינים ולנהל פרויקטים לאורך שישה עשורים. של מי שחזה את תל אביב וגוש דן הופכים מחולות למטרופולין ענק ומודרני.
סיפור חייו של זיגי נוטקביץ, יליד פולין (1939) הוא הסיפור של עסקאות גדולות ודמויות רבות-רושם, אבל גם של אנשים רגילים; של הישגים גדולים לצד כשלונות אבל גם של היום-יום. וכולם מסופרים באנושיות חמה, בחן ובעין חדה, מתובלים בהומור ונחתמים תמיד בתובנה לקחת הלאה. 
לתוך כל אחד מהסיפורים זיגי מכניס אותנו גם אל הריחות, הטעמים והצלילים של סיפוריו, בעברית עשירה ובשפה קולחת ומתחבבת.
אבל יותר מכל אולי מתייחד סיפורו של זיגי דווקא במפגשים עם לקוחות מהשורה. אנשים שמחפשים את ביתם לחיים ומוכנים להשקיע בו את מיטב כספם. אלו הרגעים שבהם אנשים נחשפים יותר מכל באנושיות שלהם וביחסים שלהם עם הקרובים אליהם ביותר. ושם מתגלים לצד תככים ומזימות גם האנשים עם לב זהב ונפש רחבה.
בסיטואציות כאלה ואחרות זיגי נותן לנו לא רק את הדרמות הגדולות אלא גם את הרגעים הקטנים, כאלה שמדגימים לנו איך מתחת להכל בסוף כולנו בני אדם.

ספר דיגיטלי
35

זהו סיפורו של אחד מהבנאים של ערי ישראל. שהניח לבנים עוד בשנות השישים והמשיך לבנות בניינים ולנהל פרויקטים לאורך שישה עשורים. של מי שחזה את תל אביב וגוש דן הופכים מחולות למטרופולין ענק ומודרני.
סיפור חייו של זיגי נוטקביץ, יליד פולין (1939) הוא הסיפור של עסקאות גדולות ודמויות רבות-רושם, אבל גם של אנשים רגילים; של הישגים גדולים לצד כשלונות אבל גם של היום-יום. וכולם מסופרים באנושיות חמה, בחן ובעין חדה, מתובלים בהומור ונחתמים תמיד בתובנה לקחת הלאה. 
לתוך כל אחד מהסיפורים זיגי מכניס אותנו גם אל הריחות, הטעמים והצלילים של סיפוריו, בעברית עשירה ובשפה קולחת ומתחבבת.
אבל יותר מכל אולי מתייחד סיפורו של זיגי דווקא במפגשים עם לקוחות מהשורה. אנשים שמחפשים את ביתם לחיים ומוכנים להשקיע בו את מיטב כספם. אלו הרגעים שבהם אנשים נחשפים יותר מכל באנושיות שלהם וביחסים שלהם עם הקרובים אליהם ביותר. ושם מתגלים לצד תככים ומזימות גם האנשים עם לב זהב ונפש רחבה.
בסיטואציות כאלה ואחרות זיגי נותן לנו לא רק את הדרמות הגדולות אלא גם את הרגעים הקטנים, כאלה שמדגימים לנו איך מתחת להכל בסוף כולנו בני אדם.

אמונה על סף התהום

אשר להמן
1/1/1970
דיגיטלי25
אמונה על סף התהום
ספר דיגיטלי
25

הספר "אמונה על סף התהום" פורסם לראשונה באנגלית בשנת 1996 תחת השם Faith at the Brink. כדי להתאים את הספר לציבור דובר העברית הופקד התרגום בידיו של צוות לשׁונאים מוכשרים ביותר. 
זוהי אוטוביוגרפיה של נער צעיר, שראשיתה עוד לפני מלחמת העולם השנייה באמסטרדם, הולנד. המחבר התייתם משני הוריו, קרבנות זוועות הנאצים, והיה עליו להתמודד עם אתגרים רבים. בספר הוא מציג לפני הקורא תובנות וממדים חדשים לתקופה ההיסטורית שקדמה לשואה, לתקופה של אותן שנים ידועות לשמצה, וכן לשנים שאחרי השואה.

ספר דיגיטלי
25

הספר "אמונה על סף התהום" פורסם לראשונה באנגלית בשנת 1996 תחת השם Faith at the Brink. כדי להתאים את הספר לציבור דובר העברית הופקד התרגום בידיו של צוות לשׁונאים מוכשרים ביותר. 
זוהי אוטוביוגרפיה של נער צעיר, שראשיתה עוד לפני מלחמת העולם השנייה באמסטרדם, הולנד. המחבר התייתם משני הוריו, קרבנות זוועות הנאצים, והיה עליו להתמודד עם אתגרים רבים. בספר הוא מציג לפני הקורא תובנות וממדים חדשים לתקופה ההיסטורית שקדמה לשואה, לתקופה של אותן שנים ידועות לשמצה, וכן לשנים שאחרי השואה.

1/1/1970
דיגיטלי25
תשוקה לעם
ספר דיגיטלי
25

ספרו של אברהם אינפלד לוקח את הקורא למסע בעמיות יהודית, רעיון רב - עוצמה ועם זאת מעורפל, אשר מחבר את כל היהודים יחד, ללא קשר לשאלת היכן הם גרים או כיצד הם חיים הלכה למעשה.

הספר פותח ברכיבי הליבה של עמיות , מסתיים ברעיונותיו אודות עתיד העם היהודי ובאמצעות מסריו הנגישים מציג כיצד אחדות ללא אחידות בעולם הגלובאלי בן - זמננו.

באמצעות סיפוריו, שהפכו לסמלו המסחרי, מציע אינפלד למנהיגים ולמחנכים יהודים – למעשה לכל יהודי בעל עניין – הזדמנות לעסוק ברעיונות שיכולים לשנות את העולם היהודי.

ספר דיגיטלי
25

ספרו של אברהם אינפלד לוקח את הקורא למסע בעמיות יהודית, רעיון רב - עוצמה ועם זאת מעורפל, אשר מחבר את כל היהודים יחד, ללא קשר לשאלת היכן הם גרים או כיצד הם חיים הלכה למעשה.

הספר פותח ברכיבי הליבה של עמיות , מסתיים ברעיונותיו אודות עתיד העם היהודי ובאמצעות מסריו הנגישים מציג כיצד אחדות ללא אחידות בעולם הגלובאלי בן - זמננו.

באמצעות סיפוריו, שהפכו לסמלו המסחרי, מציע אינפלד למנהיגים ולמחנכים יהודים – למעשה לכל יהודי בעל עניין – הזדמנות לעסוק ברעיונות שיכולים לשנות את העולם היהודי.

צפית ב-1 ביקורות מתוך 1